Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

Κόκκαλης: "Εγώ είμαι εδώ, μην χαλαρώνουμε"


ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΠΟΡΝΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ ΜΠΑΝΤΟΒΙΤΣ

Ο Σωκράτης Κόκκαλης, από την Κυριακή το απόγευμα, έδειξε ότι βρίσκεται δίπλα στην ομάδα, στην προσπάθεια που κάνει για το πρωτάθλημα. Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, δείχνει εμπιστοσύνη στους Μπάντοβιτς και Νινιάδη, ζητώντας τους να συνεχίσουν την προσπάθεια...
...που έχει αφήσει ικανοποιημένο τον μεγαλομέτοχο των Πειραιωτών.


Ο "ισχυρός άνδρας" των "ερυθρόλευκων" βρέθηκε το πρωί της Παρασκευής στου Ρέντη, όπου είχε συνάντηση με το τεχνικό δίδυμο των νταμπλούχων. Εκεί τους μίλησε για την συνέχεια, ζητώντας ανάλογη προσπάθεια, εκφράζοντας την εμπιστοσύνη του.

"Είμαι ικανοποιημένος από την δουλειά σας και από την προσπάθεια που κάνετε όλοι. Η ομάδα έχει βελτιωθεί πολύ και θέλω να συνεχίσουμε έτσι. Μην χαλαρώνουμε. Να πάμε καλά και εγώ είμαι εδώ", ήταν το μήνυμα του προέδρου του Ολυμπιακού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Σωκράτης Κόκκαλης μίλησε με τον Μπόζινταρ Μπάντοβιτς και για το συμβόλαιο του Σέρβου, το οποίο αναμένεται να συζητηθεί μετά τον αγώνα με την Μπορντό.

Η πρόθεση της διοίκησης των "ερυθρόλευκων" είναι να υπογραφεί νέα συμφωνία με τον "Μπόσκο" με αυξημένες απολαβές για τον Σέρβο, που θα έχει διάρκειας 1,5 ετών, με τους Πειραιώτες να διατηρούν οψιόν ανανέωσης το καλοκαίρι.

http://www.sportnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου