Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Μέλμπεργκ: «Ίσως σταματήσω στον Ολυμπιακό»


Ανοιχτό άφησε ο Όλοφ Μέλμπεργκ το ενδεχόμενο να σταματήσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό. «Θα είμαι 35 ετών όταν λήξει το συμβόλαιο μου το 2012. Βέβαια, είμαι υγιής και παίζω καλά εδώ και μερικές σεζόν», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Σουηδός αμυντικός ...
στο «ΒΗΜΑΜΕΝ». «Τώρα ο Ολυμπιακός είναι μία ακόμα ευκαιρία στην καριέρα μου», πρόσθεσε.

Αποσπάσματα όσων δήλωσε ο Μέλμπεργκ:

Είναι αλήθεια ότι μέχρι τα 15 σου έπαιζες μόνο τένις και το όνειρο σου ήταν να παίξεις στο Γουίμπλεντον;

«Ναι, αλλά τελικά δεν ταίριαζε τόσο πολύ στον χαρακτήρα μου. Μέσα μου είμαι πολύ πιο επιθετικός απ' όσο φαίνεται και απ' όσο χρειάζεται για ένα άθλημα όπως το τένις και το γκολφ. Στο τένις είτε θέλεις ένα πόντο για να κερδίσεις το ματς είτε ένα πόντο για να το χάσεις πρέπει να είσαι το ίδιο ήρεμος. Εγώ δεν είμαι έτσι θυμώνω πάρα πολύ».

Και όμως, φαίνεσαι συνεχώς πολύ ήρεμος;

«Μπορεί να μοιάζω ήρεμος αλλά δεν είμαι. Είμαι ευέξαπτος. Δεν θυμώνω ποτέ στην εκτός ποδοσφαίρου ζωή μου. Μόνο στο ποδόσφαιρο μπορώ να εκνευριστώ πολύ. Ιδιαίτερα όταν ήμουν νεότερος δημιουργούσα συνέχεια προβλήματα στο γήπεδο. Ήθελα να κερδίζω ακόμα και στα ματς που παίζαμε στα διαλείμματα στο σχολείο».

Στα 19 σου μεταγράφηκες στην ΑΙΚ Στοκχόλμης και μετά από ένα χρόνο ήρθε η μεταγραφή στην Ισπανία. Πως ήταν τα πρώτα χρόνια της καριέρας σου;

«Ήμουν 20χρονών, έφυγα από την οικογένεια μου και τους φίλους μου και ήταν πολύ δύσκολα. Ήταν τα πιο δύσκολα χρόνια της καριέρας μου. Για να είμαι ειλικρινής, ήταν τα μοναδικά δύσκολα χρόνια. Το Σανταντέρ ήταν μικρή πόλη και δεν ήξερα τη γλώσσα. Συνήθισα όμως. Σιγά σιγά άρχισα να παίζω καλά στην ομάδα και συνήθισα».

Θα σταματήσεις το ποδόσφαιρο μετά τον Ολυμπιακό το 2012;

«Μάλλον. Θα είμαι 35 ετών όταν λήξει το συμβόλαιο μου το 2012. Βέβαια, είμαι υγιής και παίζω καλά εδώ και μερικές σεζόν. Είχα μία εξαιρετική χρονιά πέρσι με την Γιουβέντους. Έπαιξα πολλά καλά παιχνίδια. Όταν παίζεις έτσι δεν σκέφτεσαι την ηλικία σου ούτε πότε θα σταματήσεις».

http://www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου