Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2010

Καστίγιο: «Δεν με θέλει ο Χρυσικόπουλος»!

(Photo: ActionImages). eshop ad

Ο Γιάννης Χρυσικόπουλος δεν επιθυμεί την επιστροφή του Νέρι Καστίγιο, όπως δήλωσε ο Μεξικανός μεσοεπιθετικός στη «SportDay». Από την πλευρά του, ο 25χρονος άσος εξέφρασε την ελπίδα ότι ο μόνος που μπορεί να πραγματοποιήσει την επιθυμία του να γυρίσει στην ομάδα της καρδιάς του είναι ο Σωκράτης Κόκκαλης.

«Είναι ξεκάθαρο πως αυτός που δεν με θέλει ­είναι ο Γιάννης Χρυσικόπουλος. Δεν ξέρω τι θα γίνει», ανέφερε αρχικά ο Καστίγιο και πρόσθεσε: «Ο μόνος που μπορεί να με φέρει πίσω στον Ολυμπιακό είναι ο πρόεδρος, ο Σωκράτης Κόκκαλης. Εγώ πάντα τα έλεγα τα πράγματα όπως είναι. Θα προσπαθήσω να μιλήσω με τον πρόεδρο το απόγευμα στο τηλέφωνο, να του εξηγήσω και θα δούμε τι θα γίνει».

Ερωτηθείς γιατί δεν τον θέλει ο γενικός διευθυντής της ΠΑΕ και σε ποιο ακριβώς στάδιο βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις, απάντησε: «Δεν ξέρω γιατί δεν με θέλει, δεν ξέρω τι κάνει. Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Πριν από λίγο έστειλε η Σαχτάρ επίσημο έγγραφο με το οποίο ζητάει 2.300.000 ευρώ για δανεισμό διάρκειας ενάμισι έτους. Είπα στον κύριο Χρυσικόπουλο να βάλει ο Ολυμπιακός το ενάμισι που προσέφερε εξαρχής και να βάλω από την τσέπη μου 800.000 ευρώ και να γίνει η μεταγραφή, διότι θέλω να γυρίσω στην ομάδα που νιώθω καλά και αγαπάω. Υστερα από αυτό που του είπα, και ήταν ουσιαστικά η αρχική συμφωνία, μου παρουσίαζε άλλα εμπόδια και μου έλεγε διάφορα που δεν είχαν βάση».

Καταλήγοντας, ο Μεξικανός τόνισε: «Εγώ κάνω τα πάντα για να γυρίσω. Βάζω από την τσέπη μου 800.000 ευρώ για να γίνει η μεταγραφή και κάποιοι δεν με θέλουν. Τι να κάνω από εκεί και πέρα; Μόνο ο πρόεδρος μπορεί πλέον να με φέρει στην ομάδα και θα κάνω ό,τι μπορώ για να μιλήσω μαζί του. Είναι όλα όπως τα λέω και η πρόταση της Σαχτάρ είναι αυτή ακριβώς που σας είπα, την έχω στα χέρια μου».

Να σημειωθεί ότι ο Ολυμπιακός κατέθεσε εγγράφως στη Σαχτάρ την απόσυρση του ενδιαφέροντός του και δεν το έκανε νωρίτερα επειδή ακριβώς επρόκειτο για μια περίπτωση με την ιδιαιτερότητα της σχέσης με τον Καστίγιο, ο οποίος προσπαθούσε να βρει μία λύση για να επιστρέψει. Παρόλα αυτά, οι Ουκρανοί φαίνεται ότι «έπαιζαν» με τους Πειραιώτες και τον 25χρονο άσο, αφού αρχικά ζητούσαν 1,7 εκατ. ευρώ για έναν χρόνο δανεισμού του παίκτη και στη συνέχεια αξίωναν 2,3 εκατ. ευρώ για ενάμιση έτος.

σπορτ-φμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου