Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

«Το έμαθα από το Ίντερνετ»!


«ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΑΣΚΕΙ ΠΙΕΣΗ ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΥΠΟΣ».
«ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΩ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ».

Έκπληκτος και συγχρόνως απογοητευμένος δήλωσε ο Ζίκο στην προσωπική του ιστοσελίδα, μιλώντας για το ξαφνικό διαζύγιο με τον Ολυμπιακό...



...Ο Βραζιλιάνος τεχνικός ανέφερε πως αν και μίλησε με τον αντιπρόεδρο την Δευτέρα το βράδυ, κανείς δεν του είχε πει πως θα φύγει από την ομάδα.

Μάλιστα, όπως αναφέρει αυτό το έμαθε από το ίντερνετ και μετέπειτα από έναν δικαστικό επιμελητή, ο οποίος του μετέφερε το γράμμα της ΠΑΕ Ολυμπιακός στο οποίο και του γινόταν γνωστή η παραίτησή του.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

Ζίκο σε βρίσκουμε έκπληκτο για την απόλυσή σου;

«Χθες το βράδυ μίλησα με τον αντιπρόεδρο του συλλόγου και αυτός μου εξήγησε ότι υπάρχει πίεση από τους οπαδούς και τον τύπο για να απολυθώ. Εγώ απάντησα πως αυτό μου φαίνεται λογικό και είπα ότι θα συνεχίσω την δουλειά μου. Όμως ο αντιπρόεδρος επέμενε, παρά το γεγονός ότι εγώ του είπα πως σε καμία περίπτωση δεν θα λύσω το συμβόλαιό μου. Και εκεί το αφήσαμε, καθώς ο πρόεδρος δεν είναι εδώ. Σήμερα το πρωί όμως πληροφορήθηκα για την απόλυση από το ίντερνετ».

Κανένας δεν σου τηλεφώνησε; Δεν υπήρχε συμβόλαιο με τον σύλλογο;

«Αυτό ήταν το χειρότερο. Έμαθα για την απόλυση από την ιστοσελίδα του συλλόγου στο ίντερνετ περίπου στις 11.30. Εγώ, ο Εντού και Μοράι. Δύο ώρες αργότερα έλαβα και ένα γράμμα στα ελληνικά και στα αγγλικά από έναν δικαστικό κλητήρα, εδώ στο σπίτι μου. Δεν το έχω ξαναδεί αυτό. Απολύθηκα από έναν κλητήρα, σαν να έχω κάνει κάτι λάθος».

Ποια ήταν η κατάσταση στον Ολυμπιακό όσο δούλευες;

«Ήμουν μόλις τέσσερις μήνες και πιστεύω πως είχα καλά αποτελέσματα. Για να πάρεις μία ιδέα, σύμφωνα με το συμβόλαιό μου, η ανανέωσή μου θα γινόταν αν τερμάτιζα πρώτος ή δεύτερος στο πρωτάθλημα. Εμείς ήμασταν δεύτεροι και παρά το γεγονός πως ήμασταν επτά πόντους πίσω από τον πρωτοπόρο, είχαμε την ευκαιρία να καλύψουμε την διαφορά, καθώς έμεναν 12 αγωνιστικές. Η ομάδα είναι στα φάση των «νοκ άουτ» του Τσάμπιονς Λιγκ και έχουμε 5 ήττες σε 21 παιχνίδια. Έτσι λοιπόν, ήμουν έτοιμος να συνεχίσω την δουλεία μου. Δυστυχώς το συμβόλαιό μου διακόπηκε με αυτό τον τρόπο».

Τώρα τι θα κάνεις;

«Είμαι απογοητευμένος. Έχω μία εβδομάδα για ν’ αφήσω το σπίτι που ανήκει στο σύλλογο, άλλα θα μείνω για λίγο στην Ευρώπη πριν επιστρέψω στο Ρίο. Μιλάω με τους δικηγόρους μου και θα διεκδικήσω τα δικαιωματά μου στα δικαστήρια. Απ' το έγγραφο που μου έστειλαν δημιουργούνται απορίες για τους λόγους της απόλυσής μου».

Τα πλάνα σου για το μέλλον;

«Είμαι πολύ λυπημένος και απογοητευμένος με το ποδόσφαιρο. Αυτό έχει να κάνει με τις σκηνές βίας που έζησα εδώ, αλλά κι αυτές που βλέπω και σε πολλά γήπεδα σε όλο τον κόσμο. Δεν είναι πλέον, ασφαλές να εργάζεσαι για το ποδόσφαιρο. Δεν ξέρω ακόμη το τι θα κάνω και θέλω να το σκεφτώ με ηρεμία. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσοι με υποστήριξαν εδώ στην Ελλάδα και κυρίως αυτούς που μου έστελναν mail και μηνύματα στο blog μου. Σκέφτομαι ν’ ακολουθήσω τη συμβουλή ενός απ’ αυτούς και συγκεκριμένα του Αλέξη, ο οποίος συμβολίζει όλους τους χρήστες του blog και που προτείνει να κάνω μία παύση για έναν χρόνο και να ξεκουραστώ με την οικογένειά μου. Αυτό θα κάνω».

http://www.sportdog.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου